LAGUNA Sp. z o.o.  - Ankieta EPIX - CallCenter

Biuro Obsługi Klienta pracuje od pon-pt od 8:00 do 16:00

Adres Biura Obsługi Klienta: ul. 1 Maja 112, Skrzyszów (woj. śląskie), tel 32 720 32 42

Dział techniczny (wyjazdy do klientów) pracuje od pon-pt od 8:00 do 16:00

Dział utrzymania sieci pracuje 24h/dobę, 7 dni w tygodniu (awarie globalne, naprawy zdalne)

Zgłoszenia przesłane przez Agenta EPIX-CallCenter będą realizowane w najszybszym możliwym czasie pracy działu technicznego,
poza godzinami pracy działu technicznego będą realizowane w następnym dniu roboczym (w tym pomoc zdalna jeśli możliwa).
Nadzór nad infrastrukturą i awarie globalne realizowane są 24h/dobę. 

Nr SOS tylko dla AGENTÓW: 508277558 lub 508277559

Dzień dobry, Biuro Obsługi Klienta Laguna, w czym mogę pomóc ?

    Rodzaj zgłoszenia:

    Zgłoszenie problemu z działaniem usługInformacja o płatnościachInformacja o ofercie / przedłużanie umów / nowy klientInne

    Dziękujemy za rozmowę. Państwa zgłoszenie zostało przekazane do realizacji. Skontaktujemy się w najszybszym możliwym terminie.