Ankieta EPIX - CallCenter

BOK (Biuro Obsługi Klienta) pracuje od pon-pt od 9:00 do 17:00

Adres Biura Obsługi Klienta: ul. 1 Maja 112, Skrzyszów (woj. śląskie), tel 32 720 32 42

NOC (dział techniczny) pracuje 7 dni w tygodniu od 7:00 do 22:00

Zgłoszenia przesłane przez Agenta EPIX-CallCenter będą realizowane do 30 minut od zgłoszenia w czasie pracy działu technicznego, poza godzinami pracy działu technicznego lub prace wymagające wyjazdu do klienta będą realizowane w następnym dniu roboczym. Nadzór nad infrastrukturą i awarie globalne realizowane są 24h/dobę.

Nr SOS tylko dla AGENTÓW: 508277558 lub 508277559

Dzień dobry, Biuro Obsługi Klienta Laguna, w czym mogę pomóc ?


    Rodzaj zgłoszenia:
    Zgłoszenie problemu z działaniem usługInformacja o płatnościachInformacja o ofercie / przedłużanie umów / nowy klientInne


    Dziękujemy za rozmowę. Państwa zgłoszenie zostało przekazane do realizacji. Skontaktujemy się w najszybszym możliwym terminie.